Nagyon érdekli a válság az internetezőket

<b>VN</b> - Jelentősen megnőtt a gazdasági oldalak, és a hírportálok gazdasági rovatainak látogatottsága októberben.

Ambrózai Zsuzsanna-Pum András

A Business Superbrands 2008-díjas Szonda Ipsos és a Gemius közös gemius/Ipsos Audience (gIA) elnevezésű online közönségmérés októberi adatai azt mutatják, hogy jelentősen megnőtt a pénzügyi világválság hatására a gazdasági oldalak, illetve a nagy hírportálok gazdasági rovatainak látogatottsága. 

A mért gazdasági oldalakon egyébként összességében átlagosan valamivel több, mint egy órát töltöttek az internetezők októberben, akik között felülreprezentáltak a felsőfokú végzettségűek, a nagyvárosokban élők és a magas társadalmi státuszúak.

Októberben ezek az oldalak több mint másfél millió embert, a 15 év feletti, legalább havonta internetező lakosság közel felét vonzották, ami szeptemberhez képest 10 százalékos növekedést jelent.

Hasonlóan tapasztaltuk magunk is, Válság-dossziénk látogatottsága rekordokat döntött az elmúlt hetekben. 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!