f1

2016.05.24. 11:20

F1: 7 éves, 250 millió dolláros szerződéssel érkezhet a Heineken

A holland sörmárka a Kanadai Nagydíj sajtótájékoztatóján jelentheti be az F1-es szponzorációt.

Kovács Noémi

Fotó: Amber PR

Ugyan hivatalosan még senki sem erősítette meg a hírt, miszerint a Heineken hosszú távú szponzorációs szerződést írt alá a FOM-al, annak elnöke, Bernie Ecclestone is célzott már rá, hogy a kanadai versenyhétvége csütörtöki sajtótájékoztatóján jelenthetik be a száguldó cirkusz új, globális partnerét.

A helyzetet a nyilvánosságnál jobban ismerő források szerint a hollandok egy 7 éves kontraktusban gondolkodnak, melynek során 250 millió dollárt csengetnének be a Forma-1 kasszájába. Ennek apropóján nem csak a pályák mellett jelennének meg a cég reklámjai, de azt is tervbe vették, hogy egy csapattal is együttműködésre lépnek.A Heineken számára nem ismeretlen a globális szintű szponzoráció, hiszen a foci világában már ezen a téren is letették a névjegyüket. A királykategóriában pedig tovább folytatnák illetve erősítenék jelenlétüket a közösségi médiában, új média csatornák megismerésére és a rajongókkal való nagyobb interakciókra törekednek - emellett pedig a Forma-1 számára is hasznos lehet az az újszerű látásmód, amit a Heineken alkalmaz kampányai során.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!