Reklám

2016.12.01. 14:50

Aegon: a családok biztosítója (x)

Az Aegon Magyarország egyik meghatározó családi biztosítója, olyan konstrukciókat kínál ügyfeleinek, amelyek minden élethelyzetre megoldást jelentenek – nyilatkozta lapunknak Gerencsér Tamás, az Aegon Magyarország megbízott partnere.

- Jelenleg közel harminc biztosítótársaság működik Magyarországon. Hogyan határozzák meg magukat ezen a piacon, mit tekintenek legfontosabb célkitűzésnek?

- Társaságunk szlogenje - „Ma tegyünk a holnapért!” – tartalmazza mindazt, amely küldetésünk lényege: támogatni a családokat pénzügyi céljaik elérésében egy egész életen át - eközben védve őket a kockázatoktól -, függetlenül attól, hogy éppen milyen élethelyzetben vannak. E cél elérését szolgálják a személyre szabható, vonzó biztosítási és megtakarítási konstrukcióink, legyen szó élet- vagy vagyonbiztosításokról.

- Az életbiztosítási területen most a nyugdíjbiztosításokra irányul a legnagyobb figyelem. Itt milyen megoldásokat kínálnak?

- A nyugdíjbiztosítások valóban igen vonzó lehetőséget jelentenek a hosszú távú megtakarításokban gondolkodó ügyfeleink számára, további előnye, hogy az állam adójóváírással támogatja. Az Aegon Relax konstrukciónknál évi két százalékos hozam elérését garantáljuk, amellett, hogy az esetleges, ezen felüli hozam teljes összegét jóváírjuk az ügyfélnek. Az életbiztosítási termékeinkre ugyanakkor általánosságban is igaz, hogy személyre szabottak és rugalmasak, hiszen a kiegészítő biztosítások segítségével minden ügyfelünk saját igénye szerint alakíthatja ki biztosítási csomagját, illetve tetszés szerint megválaszthatják a biztosítás időtartamát is.

- A közelmúltban indították el az Aegon Baba-Mama Programjukat. Ez biztosítási, vagy inkább megtakarítási jellegű konstrukció?

- Mindkettő. Olyan, átfogó életbiztosítási programról van szó, amely - a hozzá köthető kiegészítő biztosításokkal - anyagi segítséget nyújthat a biztosított szülőt érintő baleset, kórházi kezelés, műtét vagy hosszantartó más betegség esetére is. A program emellett megtakarítással is kombinálható, amit a szülők gyermekük továbbtanulására, majd önálló életkezdésének megkönnyítésére fordíthatnak.

- A jegybank kezdeményezésére jövőre életbe lép az etikus életbiztosításokról szóló koncepció. Mi a véleményük erről?

- Maximálisan támogatjuk a jegybanki kezdeményezést, hiszen hozzájárul a konstrukciók átláthatóbbá, összehasonlíthatóbbá tételéhez, amely egyformán érdeke az ügyfélnek és a biztosítónak is. A januártól hatályba lépő előírásoknak, illetve ajánlásoknak minden egyes termékünk megfelel majd.

- Hogyan készültek a most zajló kötelező gépjármű felelősség biztosítási kampányra, mennyire fontos az Aegon-nak ez a terület?

- Tartani kívánjuk erős pozícióinkat a kötelező biztosításoknál is. Az idei, év végi kgfb kampányban társaságunk különleges akcióval vesz részt: ha ügyfelünk most az akciós feltételek szerint Aegon Relax Nyugdíjbiztosítást köt, akkor 1 évre ajándékba adjuk Aegon kötelező biztosítását.

- Az Aegon hagyományosan erős szereplő a lakásbiztosításoknál. Hogyan tudják vezető szerepüket fenntartani?

- A lakásbiztosítási piacon - 33 százalékos részesedéssel - vezető helyen állunk, közel 1 millió lakást az Aegon Magyarország biztosít hazánkban. Mindez – a magas szolgáltatási színvonalon túl - annak köszönhető, hogy konstrukcióinkhoz számos kiegészítő elem kapcsolható, amelyekkel speciális károk bekövetkeztekor is segíteni tudunk ügyfeleinknek. Az Aegon Lakástakarékpénztárral pedig már a lakáscéljaik elérésében is támogatni tudjuk ügyfeleinket: az ott felhalmozott megtakarítások bármilyen lakáscélra – például vásárlásra, építésre, felújításra – felhasználhatók, amellett, hogy az ügyfél a megtakarítási időszak végén kedvező feltételű hitelt is felvehet.

- A biztosítók és az ügyfelek kapcsolatában meghatározó szerepe van a kárrendezés gyorsaságának, színvonalának is: különösen igaz ez az elmúlt évek komoly viharkárai után. Milyen lépéseket tettek ezen a területen?

- 2016 mozgalmas év volt a kárrendezésünk területén: miután a nagy intenzitású meteorológiai károk az év első felében megkímélték ügyfeleinket és bennünket is, a fejlesztésekre tudtunk koncentrálni. A lakásbiztosításoknál nagyon jó hatékonysággal működő telefonos kárrendezésünk szakmai alapjait átültettük a gépjármű biztosítások kárrendezésébe is: októberben elkezdtük az alternatív gépjármű kárrendezést. Emellett megújítottuk a lakásbiztosítási online kárbejelentő felületünket. 2016-ban átalakítottuk kárszakértői hálózatunkat is: ettől a lépéstől elsősorban a csapat rugalmasságának növekedését várjuk, illetve azt, hogy a nagyszámú kárral járó, tömeges káresemények kezelésének hatékonysága emelkedjen.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a vaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!