Mikor és milyen reklámajándékot célszerű ajándékozni? (x)

2017. május 25., 12:04
Sokan nem tudják, de reklámajándék nélkül egy cég sikeressége nem száz százalékosan garantált.
hirdetes_kapcsolo: 1
data['nincs_banner']: 1
G->reklam_mentes: 0

Ma már a marketingbiblia egyik legfontosabb eszköze az ajándék, amely azért is fontos, hiszen az ügyfélkapcsolatot ápolni kell, meg kell tudnia partnerünknek mennyire kiemelt helyet foglal el üzleti életünkben. Mindenkinek jól esik, ha kap egy pozitív visszacsatolást. Ez a partnerekre és a vásárlókra egyaránt igaz. A partner és a vásárló segítsége nélkül nincsen üzlet, nincsen forgalom, nincsen bevétel és természetesen így feladat sem lesz. Minden vállalkozásnak élnie kell a reklámajándékok adta lehetőségekkel.

Egy jó főnök természetesen az alkalmazottakat is jutalmazhatja reklámajándékkal, egy csapatépítő programon vagy egy különleges konferencián. A konferenciákon bátran helyezzünk ki tollakat, jegyzetfüzeteket, de akár ajándékba adhatunk egy baseballsapkát is, amelyen a konferencia pontos dátuma és a cég neve is szerepel.

A tollak és a baseballsapkák mellett számtalan egyéb kretív megoldás létezik a reklámajándékok között. Lehetőleg olyan ajándékot találjunk, amely a cég arculatához is passzol. Egy üdítő italok piacán tevékenykedő vállalkozás gondolkodhat a logózott poharakon, illetve a gyorséttermi hálózatok egy feliratozott kötényt is ajándékozhatnak partnereiknek.

A stílusos, arculathoz illő és egyedi reklámajándék tuti befutó lesz

Az ügyfelek gondolatába szinte beleégeti a céget a megfelelő reklámajándék, hiszen úton-útfélen az ajándékról csak a cég fog eszébe jutni. Miért jó ez? Mert népszerűsítheti a céget, mert sokkal több megrendelést hozhat, mert okosan támogatja a céget. Nagyon alacsony befektetéssel nagyon nagy bevételre lehet szert tenni. Gondoljunk csak bele. Az ügyfél megkapja a reklámajándékot, ami természetesen nagyon tetszik neki, olyannyira hogy saját irodájába is kihelyezi. Ha adott esetben ez a cég egy kereskedelmi cég és havonta több száz vagy akár ezer ember is betér hozzá, akkor biztosak lehetünk abban, hogy népszerűségre teszünk majd szert. Az ügyfelünk ajánlani fog minket mindenkinek, aki csak rákérdez, hogy honnan kapta ezt a különleges ajándékot. Az óriásplakát kampányok és a drága televíziós reklámok helyett sokkal hatékonyabban működhetnek ezek a szinte személyre szabható reklámajándékok. A figyelemfelkeltés mellett természetesen fontos az ügyfelek elköteleződése cégünk mellett. Így bátran számíthatunk arra, hogy a következő évben is bennünket fognak választani, amikor megrendelésre kerül sor. A pozitív viszony kialakítása és a kapcsolatok ápolása a mai üzleti életben kiemelkedő kulcsfontosságú.

A vállalat ajándéktárgyainál fontos, hogy a logó, a felirat mellett a színek is összhangba kerüljenek a vállalati arculattal. Nagyon sok tárgy kiválasztható, hiszen sok minden beleférhet egy vállalati arculatba. A széles termékskála kimondottan hívogatja a megrendelőket, hiszen sokan a legmeghökkentőbb dolgokat választják ki, aminél biztosak lehetnek abban, hogy az ügyfelek nap, mint nap emlékezni fognak rájuk. Lehet ez a reklámajándék egy stresszlabda, egy egyedi pendrive vagy akár egy esernyő is. A silány minőségű termékekkel nem érdemes kezdeni, hiszen az úgy is hamar ki fog derülni, ha olcsó bóvlit ajándékozunk és az biztosan nem fog jót tenni a vállalat hírnevének. Gravírozással és dombornyomással is fel lehet dobni egy-egy ajándékot, amelynek átadását érdemes ünnepekre vagy évfordulókra időzíteni, de akár egy bemutatón is át lehet adni.

2017. május 25., 12:04

Részletes műsor

loader image

Műsorok betöltése...