2006.03.02. 16:44
Fidesz: Új szlogennel folytatódik a kampány
Budapest (mti) – Folytatódik a Fidesz Valódi elszámolás kampánya, amely azt mutatja be, hogy az elmúlt két hónapban tovább nõtt a munkanélküliség és emelkedtek az árak is.
„Na, ezt jól megcsinálták” – ez a szlogenje a kampánynak – közölte Rogán Antal kampányfõnök szerdán. Felhívják rá a figyelmet: a munkanélküliek száma két hónap alatt 36 ezerrel, 436 ezerre nõtt, a gáz ára januártól újabb 7 százalékkal emelkedett, így a négyéves növekedés már 74 százalék, míg a szívgyógyszerek esetében már 133 százalékos az áremelkedés.
Simon Gábor, az MSZP Országos Választmányának elnöke reagálásában azt javasolta a Fidesznek, hogy plakátcsere helyett több energiát fordítson programja kialakítására, mivel – az MSZP-vel ellentétben – jelenleg nincs programja.