2007.11.17. 03:29
Meg(le- és szét)reformált egészségügy
Kórházban voltam. Rossz beteg vagyok. Elnézést kérek az ingerült hangért. Köszönöm, hogy ápoltak. Tudom, a betegsége(i)m nem halálos(ak), csak gyógyí ...
Kórházban voltam. Rossz beteg vagyok. Elnézést kérek az ingerült hangért. Köszönöm, hogy ápoltak. Tudom, a betegsége(i)m nem halálos(ak), csak gyógyíthatatlan(ok). A vizit- és napidíj- rendelet (hozzá nem értő, esetleg soha nem praktizáló) alkotóinak figyelmébe ajánlanám, hogy péntektől szerdáig nem hat nap van, hanem öt éjszaka. (Ez az idegenforgalomban már bevált.) A beteg az utolsó napon reggelit kap, és vár a zárójelentésére. Még is hat napot fizet. Hogy is van ez? Minden, kórházban ápolt beteget becsapunk egy nappal? Én kifizettem hat napra a napidíjat. Amíg a zárójelentésemre vártam, elolvastam a kórházban kifüggesztett tájékoztatót. Eszerint mentes a vizitdíj, valamint a kórházi napidíj fizetése alól (többek között) cukorbetegség kezelése esetén . Ezért emeltem kifogást a díjfizetés ellen (nagy tanácstalanság tört ki), többszöri megaláztatás után visszakaptam a befizetett pénzt.
Akik nem szólnak, azoknak a pénzével mi van (meg a hat nap, öt éjszaka), hol lehet reklamálni? Javasolnám, hogy ennek a követhetetlen, betarthatatlan, rossz rendeletnek az illetéktelen alkotói most hozzanak egy utolsó rendeletet fenti pénzek visszafizetéséről, hogy több kárt ne okozzanak! Azért remélem, hogy a leírtak ellenére legközelebb (ha visznek, mert fenti esetben én kezdeményeztem) legalább ilyen ellátásban részesülök.
Más. A kórház urológiai osztályán félnapos ambuláns kezelést kaptam. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, mint egy négycsillagos szállodában. Köszönöm, és maradjanak meg ilyennek! Ők valóban megtesznek mindent a betegért annak ellenére, hogy a rendeletek nem éppen az orvos-beteg kapcsolat javítását szolgálják.Minden, egészségügyben dolgozó orvosnak, ápolónak jó egészséget, kitartást, sikerélményeket és türelmet kívánok!
Egy rossz beteg:
Babos László,
Szombathely
Akik nem szólnak, azoknak a pénzével mi van (meg a hat nap, öt éjszaka), hol lehet reklamálni? Javasolnám, hogy ennek a követhetetlen, betarthatatlan, rossz rendeletnek az illetéktelen alkotói most hozzanak egy utolsó rendeletet fenti pénzek visszafizetéséről, hogy több kárt ne okozzanak! Azért remélem, hogy a leírtak ellenére legközelebb (ha visznek, mert fenti esetben én kezdeményeztem) legalább ilyen ellátásban részesülök.
Más. A kórház urológiai osztályán félnapos ambuláns kezelést kaptam. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, mint egy négycsillagos szállodában. Köszönöm, és maradjanak meg ilyennek! Ők valóban megtesznek mindent a betegért annak ellenére, hogy a rendeletek nem éppen az orvos-beteg kapcsolat javítását szolgálják.Minden, egészségügyben dolgozó orvosnak, ápolónak jó egészséget, kitartást, sikerélményeket és türelmet kívánok!
Egy rossz beteg:
Babos László,
Szombathely
Akik nem szólnak, azoknak a pénzével mi van (meg a hat nap, öt éjszaka), hol lehet reklamálni? Javasolnám, hogy ennek a követhetetlen, betarthatatlan, rossz rendeletnek az illetéktelen alkotói most hozzanak egy utolsó rendeletet fenti pénzek visszafizetéséről, hogy több kárt ne okozzanak! Azért remélem, hogy a leírtak ellenére legközelebb (ha visznek, mert fenti esetben én kezdeményeztem) legalább ilyen ellátásban részesülök.
Más. A kórház urológiai osztályán félnapos ambuláns kezelést kaptam. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, mint egy négycsillagos szállodában. Köszönöm, és maradjanak meg ilyennek! Ők valóban megtesznek mindent a betegért annak ellenére, hogy a rendeletek nem éppen az orvos-beteg kapcsolat javítását szolgálják.Minden, egészségügyben dolgozó orvosnak, ápolónak jó egészséget, kitartást, sikerélményeket és türelmet kívánok!
Egy rossz beteg:
Babos László,
Szombathely
Más. A kórház urológiai osztályán félnapos ambuláns kezelést kaptam. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, mint egy négycsillagos szállodában. Köszönöm, és maradjanak meg ilyennek! Ők valóban megtesznek mindent a betegért annak ellenére, hogy a rendeletek nem éppen az orvos-beteg kapcsolat javítását szolgálják.Minden, egészségügyben dolgozó orvosnak, ápolónak jó egészséget, kitartást, sikerélményeket és türelmet kívánok!
Egy rossz beteg:
Babos László,
Szombathely
Más. A kórház urológiai osztályán félnapos ambuláns kezelést kaptam. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, mint egy négycsillagos szállodában. Köszönöm, és maradjanak meg ilyennek! Ők valóban megtesznek mindent a betegért annak ellenére, hogy a rendeletek nem éppen az orvos-beteg kapcsolat javítását szolgálják.Minden, egészségügyben dolgozó orvosnak, ápolónak jó egészséget, kitartást, sikerélményeket és türelmet kívánok!
Egy rossz beteg:
Babos László,
Szombathely
Egy rossz beteg:
Babos László,
Szombathely
Egy rossz beteg:
Babos László,
Szombathely
Babos László,
Szombathely
Szombathely